Aktuální doba dodání je 5 pracovních dní od objednání.

Reklamační řád

  1. Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené u společnosti Soňa Brablecová, DiS., se sídlem: Partyzánská 802/18, 683 23 Ivanovice na Hané, IČO: 22427104, prostřednictvím internetového obchodu prodejce umístěného na internetové stránce www.sonashop.cz a je nedílnou součástí obchodních podmínek pro internetový obchod www.sonashop.cz.
  2. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, je kupující povinen o takovém poškození zboží během přepravy neprodleně s přepravcem sepsat reklamační protokol a informovat prodávajícího, a to nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zboží. Poškozenou zásilku má kupující právo nepřevzít.
  3. Při uplatnění reklamace je kupující povinen označit vadu, nebo popsat, jak se vada projevuje, a jakým způsobem požaduje reklamaci vyřídit. K uplatnění reklamace může kupující využít vzorový formulář pro reklamaci, který nalezne zde.
  4. Vzhledem k povaze výrobků z 3D tisku není možné provést opravu vadného zboží. V případě uznání reklamace bude kupujícímu nabídnuta možnost výměny za nový kus, případně vrácení kupní ceny nebo poskytnutí přiměřené slevy.
  5. Reklamaci nelze uplatnit v případě, že vada vznikla běžným opotřebením, mechanickým poškozením nebo nesprávným používáním výrobku (např. vystavením vysokým teplotám nebo přímému slunečnímu záření).
  6. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží, pokud důvodem reklamace je právě ta vada, kvůli které bylo zboží zlevněno.
  7. Na produkty, které jsou přiloženy v balení "dárky" se nevztahuje záruka, jelikož nejsou předmětem plnění kupní smlouvy.
  8. Adresa pro zaslání reklamace je: Soňa Brablecová, DiS, Partyzánská 802/18, 683 23 Ivanovice na Hané.
  9. Při uplatnění reklamace prodávající kupujícímu vystaví potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  10. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady a informovat o tom kupujícího ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-li se s kupujícím na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty je kupující oprávněn odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
  11. Prodávající je rovněž povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, době trvání reklamace, případně písemné odůvodnění reklamace. 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 28. 3. 2025.