Reklamační řád
- Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené u společnosti Soňa Brablecová, DiS., se sídlem: Partyzánská 802/18, 683 23 Ivanovice na Hané, IČO: 22427104, prostřednictvím internetového obchodu prodejce umístěného na internetové stránce www.sonashop.cz a je nedílnou součástí obchodních podmínek pro internetový obchod www.sonashop.cz.
- Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, je kupující povinen o takovém poškození zboží během přepravy neprodleně s přepravcem sepsat reklamační protokol a informovat prodávajícího, a to nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zboží. Poškozenou zásilku má kupující právo nepřevzít.
- Při uplatnění reklamace je kupující povinen označit vadu, nebo popsat, jak se vada projevuje, a jakým způsobem požaduje reklamaci vyřídit. K uplatnění reklamace může kupující využít vzorový formulář pro reklamaci, který nalezne zde.
- Vzhledem k povaze výrobků z 3D tisku není možné provést opravu vadného zboží. V případě uznání reklamace bude kupujícímu nabídnuta možnost výměny za nový kus, případně vrácení kupní ceny nebo poskytnutí přiměřené slevy.
- Reklamaci nelze uplatnit v případě, že vada vznikla běžným opotřebením, mechanickým poškozením nebo nesprávným používáním výrobku (např. vystavením vysokým teplotám nebo přímému slunečnímu záření).
- Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží, pokud důvodem reklamace je právě ta vada, kvůli které bylo zboží zlevněno.
- Na produkty, které jsou přiloženy v balení "dárky" se nevztahuje záruka, jelikož nejsou předmětem plnění kupní smlouvy.
- Adresa pro zaslání reklamace je: Soňa Brablecová, DiS, Partyzánská 802/18, 683 23 Ivanovice na Hané.
- Při uplatnění reklamace prodávající kupujícímu vystaví potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
- Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady a informovat o tom kupujícího ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-li se s kupujícím na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty je kupující oprávněn odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Prodávající je rovněž povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, době trvání reklamace, případně písemné odůvodnění reklamace.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 28. 3. 2025.